Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

View previous topic View next topic Go down

Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 4:46 pm

Yea, lot's of things just F***ed up eh?

Never fear, the old (cool) site scheme may be preserved. I reverted back the stone age with this theme, but it's better than DerkaDerka-Stan GFX, M I Rite?

So anywho, if that ever happens again, dob't worry, it's just me screwin around with things.
I usually do it while people are offline, but Lordlazer, and lordspeedy snuck on while I wasn't looking D:


So yea.
(Prepare for a new theme BTW)
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Lordlazer on Tue Mar 25, 2008 4:48 pm

I see everything...mwhaahaha. ;D

To go off-topic, what is that Blob affiliate, because I never see the link work... :-/
avatar
Lordlazer
Red Tektite
Red Tektite

Male Number of posts : 72
Registration date : 2008-03-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 4:51 pm

Ah! WTF? everything is al right alighned... ew............

Teh BLob Board, was Freakish Blob's Forum, but then it died, and might now be coming back(?)

I just left it there, as I have other things to do, (like fix this damn scheme again)
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 5:02 pm

YAY!

That Editor is SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Dumb!

It says (in its calming voice that exists only in my head), "Would you like me to switch the forum back to the way it was before.?
It's Real simple."

I click; Yes!

It says "Der! Me no no how to fix this ting. DERP!"


So I click Yes! really fast twice before the page loaded, and we are back to square 1.
lol
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Lordlazer on Tue Mar 25, 2008 5:11 pm

What are ya trying to do?
avatar
Lordlazer
Red Tektite
Red Tektite

Male Number of posts : 72
Registration date : 2008-03-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 5:14 pm

WEll I was just Looking at some of the themes I haven't tried out yet, then I noticed the "Argh!" in the chatbox by lordspeedy, and looked at the site myself.

Of course it was all garbled, and well... that's about it.

It always happens though. It's pretty sensitive I guess scratch
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Lordlazer on Tue Mar 25, 2008 5:16 pm

I don't know what the theme panel looks like, but from my previous experience, try creating a theme that is the default theme and then switch yourself to it and then edit the theme as much as you want. Smile
avatar
Lordlazer
Red Tektite
Red Tektite

Male Number of posts : 72
Registration date : 2008-03-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 5:19 pm

Yea, that's what the white/blue theme was. That was the old site scheme that I made from scratch. After a couple months the sterile white gets to you, so I had to get rid of it fast Razz
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Lordlazer on Tue Mar 25, 2008 5:23 pm

Ooo, congrats on adding the recent featured hack section. I'm curious, are we going to have an archive for the hacks? I don't know if it should be threads or pages like 'Central... *shrugs*
avatar
Lordlazer
Red Tektite
Red Tektite

Male Number of posts : 72
Registration date : 2008-03-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Onyx on Tue Mar 25, 2008 5:29 pm

I was thinking of having hte whole "Show off your Hacks thread", much like the Central, and then having an HTML page where users give me a link, and I update that page with a link to the file, and a link to "Show Off" Thread.

Of course the Author's name, and a short description would be in there as well.. I just haven't set it up yet (like everything else) Razz
avatar
Onyx
Administrator
Administrator

Male Number of posts : 403
Registration date : 2007-11-09

G.W. Stats
Gangsta Name: Pimp Slap Sr.
Gang:

View user profile http://onyxplatform.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Lordlazer on Tue Mar 25, 2008 5:32 pm

Well "hop" to it! ;D

<3

_________________
GGE Profile: Vincentius
Blog (will update if ever gets a fan-base): The Rants of Mulacor
A Defender of newbies, Slayer of n00bs!
avatar
Lordlazer
Red Tektite
Red Tektite

Male Number of posts : 72
Registration date : 2008-03-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Whoa WTF? =LOL 4 Onyx

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum